vineri, decembrie 26

25 decembrie


10..9..8..7..6..
muzica urca in mine, simt cum mainile mele si piciorul drept s-au incordat, aproape dintr-o vointa independeta de a mea
5..4..3..2..verde
fug, cu acceleratia apasata pana la podea. in timp ce fac efortul sa-mi deschid ochii, mana mea schimba viteza si orasul curge in jurul meu.
8:30, seara de Craciun. la 70 km/h am o usoara senzatie de plutire. bulevardul e aproape pustiu. e deja prea tarziu pentru unii, inca prea devreme pentru altii. suntem doar eu si drumul.
8:30, seara de Craciun. am fugit de acasa acum o jumatate de ora. ma certasem cu Serban. tot aerul din casa ma apasa. ma duc nicaieri si peste o jumatate de ora ma voi intoarce acasa.
pentru o ora ma abandonez fortei centrifuge care ma apasa tandru cu fiecare curba pe care o iau accelerand. pentru o ora uit de consumul de benzina, de poluare, de permisul meu care e printr-un sertar in bucuresti, de orice urma de responsabilitate, de mine, de tot, in afara de culoarea ireala din centrul beculetelor albastre din oras.

[imagine: Blue is the colour of peace by Rob234111]

Niciun comentariu: